Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوبهمه‌ چیز درباره ویدیو های ۳۶۰ درجه یوتیوب

همه‌ چیز درباره ویدیو های ۳۶۰ درجه یوتیوب

تفاوت ویدیو های معمولی و ویدیو های ۳۶۰ درجه

در ویدیو های معمولی بیننده تنها می‌تونه یک زاویه خاص از محتوا رو نظاره‌ گر باشه اما در ویدیو های ۳۶۰ درجه بیننده قادره با تکون دادن موس و یا موبایل محتوا رو از زوایای مختلف مشاهده کنه؛ این اتفاق به حدی جالب و هیجان انگیزه که شخص گاها می‌تونه خودش رو در اون محیط حاضر تصور کنه و همین امر باعث شده این سبک ویدیو ها مورد اقبال قرار بگیرن و مخاطب های زیادی رو جذب کنن.

 

تجهیزات لازم برای تهیه ویدیو های ۳۶۰ درجه

تهیه ویدیو های ۳۶۰ درجه برخلاف ویدیو های معمولی با موبایل امکان‌پذیر نیست و برای ضبط این سبک ویدیو ها به دوربین مخصوص نیاز دارید البته با دوربین های” DSLR ” هم می‌تونید این سبک محتوا رو تهیه کنید به شرطی که لنز های چشم ماهی ” fisheye ” داشته باشید.

آپلود ویدیو های ۳۶۰ درجه در یوتیوب

نحوه آپلود ویدیو های ۳۶۰ درجه با ویدیو های معلمولی یکسان هست؛ برای انجام این کار کافیه وارد ” YouTube Studio ” بشید، بر روی عبارت ” Creator ” کلیک و محتوا رو آپلود کنید.

قابلیت ها و امکانات ویدیو های ۳۶۰ درجه در یوتیوب

هنگام آپلود ویدیو های ۳۶۰ درجه نیاز نیست که هیچ پیغام خاصی برای یوتیوب ارسال کنید خود یوتیوب این سبک ویدیو ها رو تشخیص میده و ویژگی های جدیدی رو بر روی اون ها فعال می‌کنه که بیننده رو حسابی به وجد میاره؛ امکاناتی مثل تغییر زاویه دید از این دست ویژگی ها هست.

بازدید ویدیو های ۳۶۰ درجه در یوتیوب

با یه سرچ ساده در یوتیوب می‌تونید ویدیو های ۳۶۰ درجه زیادی رو پیدا کنید که ویو میلیونی گرفتن به طور کلی این سبک محتوا به سبب جذابیت ها و امکانات ویژه‌ای که دارن مخاطب های زیادی جذب و بازدید هایی زیادی رو کسب می‌کنن؛ اگر به تهیه ویدیو های ۳۶۰ درجه علاقه‌مند هستید بهتره نمونه های موفق رو مشاهده کنید و از اون ها ایده بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment