Homeبلاگمعرفی یوتیوبر هایوتیوبمعرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / نیکا فلاحی – Nika Falahi

معرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / نیکا فلاحی – Nika Falahi

بیوگرافی نیکا فلاحی

نیکا فلاحی متولد ۶ تیر سال ۱۳۸۱ در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی فعالیت خودش رو در یوتیوب شروع کرد و در این مدت با آپلود بیش از ۴۳۳ ویدیو موفق به جذب ۲۳۱ هزار دنبال کننده و کسب ۷۰.۵۶۲.۴۱۹ بازدید شده که آمار خیلی خوب و حیرت‌انگیزی به حساب میاد.

شهرت نیکا فلاحی

نیکا از طریق آپلود ویدیو های مختلف در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، تیک تاک و… به شهرت رسید؛ جالبه بدونید لوکیشن فیلمبرداری تعداد قابل توجهی از ویدیو های این بلاگر جوان پارک ها و اماکن عمومی بودند.
این چهره سرشناس اینستاگرامی چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد و با ایفای نقش در موزیک ویدیو یکی از آهنگ های حسین تهی به نام ” چطوری گل ” بیشتر شناخته شد.

زمینه فعالیت نیکا فلاحی در یوتیوب

فعالیت نیکا در یوتیوب منحصر به یک موضوع خاص نیست و در کانال یوتیوبش می‌شه ویدیو های خیلی متنوعی پیدا کرد از ولاگ تولد و میکاپ‌ گرفته تا ویدیو مشترک با چهره های شناخته‌ شده‌ای مثل امیر روز، ملیکا تهامی، دیانا رحیمی، ارسلان کاشی و… که همه تونستن بازدید نسبتا بالایی بگیرن و درآمد خیلی خوبی رو براش به دنبال داشتند.

دریافت لوح نقره‌ای یوتیوب

نیکا فلاحی هم در اینستاگرام و هم در یوتیوب در تایم نسبتا کوتاهی دنبال کنندگان زیادی رو به خودش جذب کرد و به یکی از پرطرفدار ترین اینفلوئنسر های ایرانی تبدیل شد، این دختر زیبا خیلی زود تونست لوح نقره‌ای یوتیوب رو دریافت کنه و در حال حاضر تعداد دنبال کنندگانش در یوتیوب به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسیده و می‌شه پیش‌بینی کرد طی سال های آتی لوح طلایی یوتیوب رو هم دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment