Homeبلاگمعرفی یوتیوبر هامقاله آموزشییوتیوبمعرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / مدگل – MadGal

معرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / مدگل – MadGal

بیوگرافی مدگل

آتوسا با نام هنری مدگل متولد ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۴ در تاریخ ۱۴ نوامبر سال ۲۰۱۵ فعالیت خودش رو در یوتیوب شروع کرده و در حال حاضر با آپلود بیش از ۱۶۶ ویدیو موفق به کسب ۶۲.۴۲۶.۵۵۰ بازدید و جذب ۵۰۵ هزار دنبال کننده شده که آمار خیلی خوبی به حساب میاد!

 

شهرت و محبوبیت مدگل

آتوسا مدگل به واسطه رابطه‌ عاطفی و همکاریش با جیدال که خواننده سرشناسی هست به شهرت زیادی رسید و به یکی از خوانندگان سرشناس رپ و هیپ هاپ ایرانی تبدیل شد که تونست دنبال کننده های زیادی رو در شبکه های اجتماعی به خودش جذب کنه و به عنوان یه خواننده و یوتیوبر موفق شناخته بشه!

فعالیت مدگل در یوتیوب

ویدیو های یوتیوب مدگل بسیار متنوعه و منحصر به یک موضوع خاص نیست، اون علاوه بر موزیک ویدیو هاش، ویدیو های آنسالود رو در چنلش آپلود می‌کنه که خیلی هیجان انگیر و حتی ترسناک هستن.
به علاوه مدگل با یوتیوبر های به نامی مثل پوتک، فرشاد سایلنت و… ویدیو های مشترک چالش و ری‌اکت تهیه می‌کنه که به شدت جذاب و پربازدید هستن!

لوح نقره‌ای یوتیوب و درآمد دلاری چشمگیر

می‌شه گفت مدگل یکی از معروف ترین و محبوب ترین یوتیوبر های زن ایرانیه که مدت ها قبل تونسته لوح نقره‌ای یوتیوب رو دریافت کنه و درآمد دلاری خیلی خوبی رو تنها از طریق آپلود ویدیو در این اپلیکیشن نصیب خودش کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment