Homeبلاگدسته‌بندی نشدهمعرفی یوتیوبر هامقاله آموزشییوتیوبمعرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / فرشاد سایلنت – Farshad Silent

معرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / فرشاد سایلنت – Farshad Silent

بیوگرافی فرشاد سایلنت

فرشاد دهقانی متولد ۱ آبان سال ۱۳۶۷ با نام مستعار سایلنت در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی فعالیت خودش رو در یوتیوب شروع کرده و تا این لحظه با آپلود بیش از ۷۴۸ ویدئو موفق به کسب ۲۵۲.۹۰۰.۴۳۳ بازدید و جذب ۶۳۸ هزار سابسکرایب شده و جز یکی از بهترین و پرطرفدار ترین یوتیوبر های ایرانی به حساب میاد.

آشنایی و رفاقت فرشاد سایلنت و آریا کئوکسر

فرشاد در زمینه ساخت و ادیت ویدئو تبحر زیادی داره و این موضوع یکی از بهانه‌های رفاقت اون با آریا کئوکسر بوده!
آریا هم جز یکی از برترین یوتیوبر های ایرانی هست که موفقیت های زیادی رو در یوتیوب کسب کرده به همین جهت در یکی از مقاله های وریاکو به معرفی کامل اون پرداختیم، توصیه می‌کنم با مطالعه این مقاله جذاب دانش یوتیوبی خودتون رو افزایش بدید! کئوکسر و سایلنت، به‌ صورت آنلاین ویدئوهای استریم می‌ذارن و با هم چالش‌های متفاوت و بازی‌های گروهی انجام میدن که این فعالیت ها باعث شهرت روز‌ افزون هر دو طرف و جذب مخاطب های بیشتر در یوتیوب شده!

 

تولید محتوای جذاب و پرهیجان با چهره‌های سرشناس و پرمخاطب

محتوای طنز و بازی‌های گروهی کانال Farshad Silent با همکاری افرادی مثل سوگنگ، پارسالیپ، toxic girl ،icyvirus و همچنین مدگل تولید شده‌ که بسیار پر بازدید بودن و حسابی مورد توجه واقع شدن، همین موضوع باعث شده که فرشاد به یکی از پردرآمد ترین یوتیوبر های ایرانی تبدیل بشه و یه زندگی لاکچری رو برای خودش رقم بزنه!

 

دریافت لوح نقره‌ای و در چند قدمی لوح طلایی یوتیوب

فرشاد سایلنت جز نخستین یوتیوبر های ایرانی هست که موفق به جذب ۱۰۰ هزار دنبال کننده و کسب لوح نقره‌ای یوتیوب شده، این یوتیوبر معروف ایرانی کمتر از ۴۰۰ هزار سابسکرایب دیگه نیاز داره تا ۱ میلیونی بشه و لوح طلایی یوتیوب رو به ویترین افتخارات خودش در یوتیوب اضافه کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment