Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوبعلت تفاوت واچ تایم یوتیوب و یوتیوب استودیو – ممکنه واچ تایم یوتیوب استودیو در یوتیوب اعمال نشه؟!

علت تفاوت واچ تایم یوتیوب و یوتیوب استودیو – ممکنه واچ تایم یوتیوب استودیو در یوتیوب اعمال نشه؟!

واچ تایم یوتیوب استودیو و یوتیوب

در یوتیوب استودیو جدید ترین و به روز ترین آمار بازدید ویدیو های شما نمایش داده می‌شه اما به روز رسانی این آمار در اپلیکیشن یوتیوب با مقدار تاخیر صورت می‌گیره اما سوال ایتجاست که آیا این تاخیر نگران کننده هست و ممکنه واچ تایمی که در یوتیوب استودیو نمایش داده می‌شه در خود یوتیوب اعمال نشه؟
در مقاله امروز وریاکو با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال رو بررسی کنیم.

امکان اعمال نشدن واچ تایم یوتیوب استودیو در یوتیوب

نگرانی درباره اعمال نشدن واچ تایم یوتیوب استودیو در یوتیوب کاملا بی مورده و می‌تونید مطمعن باشید این آمار در یوتیوب هم نمایش داده می‌شه پس می‌شه نتیجه گرفت دریافت درآمد حاصل از واچ تایم یوتیوب استودیو در صورت رعایت قوانین یوتیوب قطعی هست.

به روز رسانی آمار یوتیوب چه مقدار زمان می‌بره؟!

به طور معمول به روز رسانی آمار یوتیوب بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان می‌بره و پس از گذشت این زمان واچ تایم یوتیوب و یوتیوب استودیو مشابهت پیدا می‌کنه.

ممکنه آمار یوتیوب استودیو درست نباشه؟!

یوتیوب استودیو ابزاری هست که یوتیوب برای مدیریت حرفه‌ای کانال‌تون در اختیار شما قرار میده و احتمال اینکه این ابزار خطا داشته بسیار ناچیز به نظر می‌رسه؛ شما می‌تونید در بخش داشبور کانال یوتیوب استودیو اطلاعات دقیقی از بازدید ها، مدت زمانی که ویدیو مشاهده شده، تعداد مشترکین و آمار آخرین ویدیو خودتون رو مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment