سایت های ضروری برای یوتیوبرها

سایت های ضروری برای یوتیوبرها

سایت های ضروری برای یوتیوبرها کدامند ؟

سلام خیلی خوش اومدین به وب سایت وریاکو. تو این نوشته میخوام سایت‌هایی رو معرفی کنم که برای ساخت ویدئوهای یوتیوب قراره کلی بهت کمک کنه. قبل از اینکه بریم سراغ ادامه مطلب بهتره که پیج اینستاگرام وریاکو رو فالو کنید چون قراره کلی ویدئو خفن مرتبط با یوتیوب منتشر کنیم . واما بریم سراغ ادامه مطلب… چه برای تدوین ویدئو چه ساخت تامنیل ممکنه به ویدئو و عکس باکیفیت نیاز داشته باشی پس اول از همه سایت‌هایی رو معرفی می‌کنیم که تو این زمینه بهت کمک می‌کنند.
  • Freepik
Freepik سایتیه که می‌تونه تو هر زمینه بهت کمک کنه این سایت برای ویدئو، فایل لایه باز با فرمت PSD، وکتور و تصویر کلی کلی فایل رایگان برات داره. وقتی وارد صفحه اول این سایت می‌شیم در ابتدا با بخشی برای سرچ محتوای مورد نظرمون مواجه می‌شیم. در پایین هم می‌بینیم که دسته‌بندی‌های ترند برای ویدئوها قرار گرفته. بخش مهم دیگه‌ای که توصفحه اول سایت هست مربوط به نوار بالایی صفحه است، از اونجا گزینه‌های مختلف سایت مثل وکتور، عکس، ویدئو و PSD قابل مشاهده‌اند که با کلیک برروی هرکدوم می‌تونیم فایل های مرتبطش رو ببینیم. در کنار اینها بخش‌های مختلی برای فونت و آیکون هم در سایت وجود داره. این تمام ماجرا نیست freepik به تازگی هوش مصنوعی خودش هم با سایت اضافه کرده که قادر به خلق تصاویریه که کاربر ازش می‌خواد لازم به ذکره که اغلب محتوای این سایت رایگانه.
سایت های ضروری برای یوتیوبرها
  • Unsplash

Unsplash یکی از سایت هاییه که بعد از استفاده عاشقش می‌شید. این سایت پر از تصاویر با کیفیته که توی طراحی تامنیل بهت خیلی می‌تونه کمک کنه تو می‌تونی توی هر موضوعی که عکس لازم داری توی این سایت سرچ کنی و با تعداد زیادی تصاویر با کیفیت مواجه بشی. به صورت کلی این سایت دسته‌بندی‌های مختلفی داره که از جمله‌ی اونها می‌شه به رندرهای سه بعدی، فشن، فیلم و کلی چیز دیگه اشاره کرد. اغلب محتوای این سایت رایگانه و می‌تونه کارتو راه بند ازه.

سایت های ضروری برای یوتیوبرها
  • Videvo

Videvo یکی از سایت‌هاییه که پره از ویدئوهای استوک و footage های رایگان. موزیک های بدون کپی رایت و افکت های صوتی هم گزینه های دیگر این سایت محسوب می‌شن. بجز بخش سرچ که می‌تونیم محتوای مدنظرمون رو سرچ کنیم بخش کالکشن هم در سایت هست که برخی موضوعات رو دسته‌بندی کرده. این سایت هم مثل بقیه سایت ها فایل‌های رایگان زیادی داره.

 
 

 

 

سایت های ضروری برای یوتیوبرها
  • Pexels

Pexels سایتیه که هم برای ویدئو و هم عکس خیلی بهت کمک می‌کنه. وارد صفخه اصلی سایت Pexels که شدی می‌تونی تعداد زیادی تصاویر و ویدئو با کیفیت ببینی. بخش سرچ این سایت با تفکیک ویدئو و عکس می‌تونه نیازت رو به سادگی برطرف کنه. این سایت بخش‌های مختلفی داره که اصلی ترینه اونها بخش Explore هست که توی این بخش می‌تونی چیزهای به درد بخوری که برای ویدئوت می‌خوای پیدا کنی.

 
 

 

 

سایت های ضروری برای یوتیوبرها
  • Artlist

Artlist جاییه که محتواهاش بسیار با کیفیت و خاصه. موزیک، افکت صوتی، footage، تمپلیت و پلاگین بخش های اصلی این سایت رو تشکیل می‌دن. دیدن موضوعات ترند و فایل های مربوط به اونها هم یکی از امکانات خوب Artlist هست. تعداد محتوای رایگان این سایت به نسبت بقیه کمتره اما باز هم می‌تونه کار راه انداز باشه.

 
 

 

 

سایت های ضروری برای یوتیوبرها
  • Videezy

Videezy علاوه بر پیدا کردن عکس و ویدئو، وکتورهای رایگان زیادی داره در صفحه اول این سایت تصاویر و ویدئوهای زیادی هست که برخی از اونها نیازمند نسخه Pro سایته ولی اغلبشون رایگانند. در منو کناری صفحه هم فیلترهای مناسبی قرار گرفته که می‌تونن در سریع‌تر رسیدن به فایل مورد نیاز بهت کمک کنند. همانطور که در صفحه مشخصه تایپ فایل، نوع لایسنس فایل، رزولوشن تصویر و فرمت فایل رو میشه تعیین کرد.

 
 

 

 

سایت های ضروری برای یوتیوبرها

بجز اینها چند تا سایت هم هست که می‌تونن فرایند انجام کارهات رو سریع‌تر کنند.

سایت های ضروری برای یوتیوبرها

اول از همه سایت Remove.bg هست. این سایت پس زمینه عکسهات رو پاک می‌کنه و می‌تونه برای طراحی تامنیل خیلی بهت کمک کنه.

 
 

 

 

سایت های ضروری برای یوتیوبرها

سایت دوم Canva.com هست. قطعا معروف‌ترین ابزار طراحی اپلیکیشن فتوشاپه اما سایت Canva هم با امکانات رایگانش تا حد زیادی می‌تونه توی طراحی تامنیل بهت کمک کنه.

سایت سوم Photopea.com هست. این سایت امکانات شبیه به فتوشاپ رو داره ارائه می‌ده و قطعا می‌تونه کمک زیادی بهت بکنه.

بعد از تدوین و ساخت ویدئو نهایتا دو ابزار Tubebody و VidiQ می‌تونن برای بهبود وضعیت کانال یوتیوب خیلی کمک کنن. می‌تونی از این دو ابزار برای آنالیز وضعیت کانال، تگ زدن ویدئوها، ایده پردازی و چیزهای دیگه استفاده کنی. برخی از امکانات این دو افزونه رایگانه اما اگه میخوای از همه امکاناتشون استفاده کنی باید نسخه کاملشون رو خریداری کنی. توی این مطلب سعی کردیم ابزارها و سایت های مفیدی که بهتون کمک می‌کنه رو معرفی کنیم. اگه تو هم سایتی رو میشناسی که می‌تونه به بقیه برای ساخت ویدئو یوتیوبشون کمک کنه توی نظرات برامون بنویس. مرسی که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودی پس یادت نره تو کانال تلگراممون Join بشی تا اولین نفر باشی که مطالب خوب و کاربردی رو می‌بینی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment