Homeبلاگدسته‌بندی نشدهمقاله آموزشیتبلیغات در یوتیوب

تبلیغات در یوتیوب

تبلیغات در یوتیوب به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغات آنلاین، امکانات بسیاری برای شما فراهم می‌کند. با توجه به تعداد بالای کاربران یوتیوب و محتوای گسترده‌ای که در این پلتفرم قرار دارد، تبلیغ در یوتیوب به شما این امکان را می‌دهد که به گروه‌های مختلف مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و برند خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

انجام تبلیغات در یوتیوب شدنیه یا نه؟

یکی از نکات مهم در تبلیغات در یوتیوب، استفاده از تبلیغات هدفمند است. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یوتیوب، می‌توانید تبلیغات خود را به گروه‌های خاصی از کاربران هدف بزنید و از این طریق بازدهی بالاتری برای تبلیغات خود به دست آورید. هدفمندسازی تبلیغات به شما کمک می‌کند تا پیام خود را به دقت به مخاطبان مناسب منتقل کنید و احتمال موفقیت بالاتری در جذب مشتریان داشته باشید.

سلام به همه همراهان محترم وریاکو، تو این مطلب می‌خوایم به این موضوع بپردازیم که چند نوع تبلیغ توی یوتیوب داریم؟ و آیا انجام تبلیغ در یوتیوب ممکنه یا نه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با صفر تا 100 تبلیغ در یوتیوب آشنا بشیم.
حتما شما هم توی یوتیوب انواع تبلیغ رو مشاهده کردید. حالا اصلا چند نوع تبلیغ توی یوتیوب داریم؟

علاوه بحث هدفمندسازی، انتخاب نوع تبلیغات مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است. در یوتیوب، شما می‌توانید از انواع مختلف تبلیغات مانند In Stream Ads، In Feed Ads و Overlay Ads استفاده کنید. با توجه به هدف تبلیغات خود، می‌توانید نوع تبلیغات مناسب را انتخاب کرده و بهترین نتایج را برای تبلیغات خود به دست آورید.

دسته اول تبلیغات In Feed Ads

تبلیغات In Feed Ads دریوتیوب

دسته اول تبلیغاتی که در یوتیوب داریم تبلیغات In Feed Ads هست. حالا این تبلیغات به چه شکلیه؟ اگر ویدئوهای یوتیوب رو نگاه کرده باشید می‌بینید که در ستون سمت راست اونها ویدئوهایی برای نمایش قرار گرفته. در تبلیغات In Feed Ads می‌تونید یکی از ویدئوهای کانالتون رو در این ستون سمت راست با عنوان ویدئوهای پیشنهادی تبلیغ بکنید. این نوع تبلیغ بیشتر مناسب یوتیوبرهایی هست که می‌خوان ویدئو یوتیوب خودشون رو به صورت مستقیم تبلیغ کنن و به مخاطب پیشنهاد بدن.
بعد از اینکه به سراغ نوع دوم بعدی تبلیغات یوتیوب بریم یادتون نره که مارو تو اینستاگرام فالو کنید.

دسته دوم In Stream

تبلیغات In Stream دریوتیوب

ویدئوهای یوتیوبی که می‌بینیم معمولا در ابتدا، انتها و وسط اونها ویدئوهای تبلیغاتی قرار گرفته. به این نوع تبلیغات تبلیغ In Stream گفته می‌شه. تبلیغات In Stream خودش دارای دونوع تبلیغ
Skippable و Non-Skippable هستند. Skippable این نوع تبلیغات بعد از چند ثانیه توسط کاربر قابل رد شدن و نوع دوم کاربر باید تمام تبلیغ رو مشاهده کنه . در این روش در تبلیغات یوتیوب شما میتونید یک ویدپو یک دقیقه ای تهیه کنید و اونو به عنوان تبلیغ در ابتدا یا انتهای ویدپوهای سایر کانال‌های یوتیوب قرار بدین. با این شیوه شما می‌تونید کانال یوتیوب، محصول یا انواع خدماتتون رو در پلتفرم یوتیوب تبلیغ و به مخاطبین مرتبط معرفی کنید.

در نهایت، برای انجام تبلیغات مؤثر در یوتیوب، همکاری با پارتنرهای رسمی یوتیوب مانند وریاکو می‌تواند به شما کمک زیاد کند. با داشتن تجربه و دانش لازم در زمینه تبلیغات آنلاین، پارتنرهای رسمی یوتیوب مانند وریاکو می‌توانند به شما راهنمایی کنند و به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را به بهترین شکل مدیریت و اجرا کنید.

تا اینجای کار با انواع تبلیغات در یوتیوب آشنا شدید. تبلیغ در یوتیوب به معنای دیده شدن توسط مرتبط ترین مخاطب و مشتریان برند یا کسب و کار شماست. ولی آیا امکان تبلیغ در یوتیوب برای شما فراهمه؟ بله! وریاکو به عنوان پارتنر رسمی یوتیوب می‌تونه این کارو برای شما به بهترین شکل و با تعرفه های مقرون به صرفه مدیریت و اجرا کنه.

در نهایت، با استفاده از تبلیغات در یوتیوب و با استفاده از راهکار‌های مناسب، شما می‌توانید برند خود را به بهترین شکل معرفی کنید و بازده اقتصادی خود را افزایش دهید. این روش، گام مؤثر و حائز اهمیت در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment