Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوببهترین و جدید ترین روش های کسب درآمد از یوتیوب

بهترین و جدید ترین روش های کسب درآمد از یوتیوب

اگر فکر می‌کنید تنها راه کسب درآمد از یوتیوب نمایش تبلیغات در ویدیو های شماست سخت در اشتباهید.
شما می‌تونید با فعالیت در یوتیوب از روش های بسیار متفاوت و متنوعی کسب درآمد کنید که در مقاله امروز وریاکو شما رو با این روش ها آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

۱. درآمد تبلیغات – Ad revenue

اصلی ترین روش کسب درآمد از یوتیوب نمایش تبلیغات در ویدیو ها هست، در این روش خود یوتیوب هزینه تبلیغ رو از متقاضیان دریافت و ۵۵ درصد مبلغ رو به صاحب کانال پرداخت می‌کنه.

۲. سوپر چت و سوپر استیکر – Super Chat and Super Sticker

سوپر چت و سوپر استیکر یکی از راه های دیگه کسب درآمد در یوتیوب هست در این روش شما می‌تونید برای اینکه در لایو کامنت ارسالی‌تون بالای همه پیام ها نمایش داده بشه و یوتیوبر مد نظر شما حتما اون متن رو ببینه مبلغی رو به یوتیوب پرداخت کنید، سوپر استیکر هم پک های اختصاصی استیکر هست که برای استفاده از اون ها باید هزینه بپردازید.

۳.سوپر تنکس – Super Thanks

سوپر تنکس یکی از جدیدترین راه های حمایت ببینده از تولید کنندگان محتوا هست در این روش مخاطب می‌تونه برای یک ویدیو امتیاز سوپر تنکس بخره و یک پیام با ظاهر متفاوت ارسال کنه که این پیام برای یوتیوبر مد نظرش و افراد دیگه با رنگ متفاوتی نمایش داده می‌شه‌.

۴. چنل ممبر شیب – Channel Membership

دنبال کنندگان کانال یوتیوب می‌تونن با خرید اشتراک چنل ممبر شیپ از امتیازات ویژه‌ای که یوتیوبر مد نظرشون برای اون ها در نظر گرفته بهره‌مند بشن‌‌ برای مثال بعضی از لایو ها، ویدیو ها و… فقط برای افرادی که این اشتراک رو دارن قابل مشاهده هست.

 

۵. شاپینگ – Shopping

در این روش مالک کانال می‌تونه با معرفی کالا ها و خدمات خودش در یوتیوب مخاطبین و مشتریان زیادی رو جذب و از طریق فروش محصولات و ارائه خدمات کسب درآمد کنه.

اگر می‌خوایید راجع به شیوه های کسب درآمد از یوتیوب و شرایط و نحوه فعال سازی اون ها بیشتر بدونید در مقاله های بعدی وریاکو هم همراه ما باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment