Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوبکپی رایت موزیک یوتیوب و بهترین منابع و سایت های موزیک بدون کپی رایت

کپی رایت موزیک یوتیوب و بهترین منابع و سایت های موزیک بدون کپی رایت

– کپی رایت موزیک در یوتیوب

یوتیوب علاوه بر محتوای تصویری شامل فیلم و عکس بر روی محتوای صوتی هم بسیار حساس هست تا حدی که استفاده از یه موزیک می‌تونه منجر به دریافت کپی رایت کلیم و حتی کپی رایت استرایک بشه و کانال شما رو با خطر جدی مواجه کنه به همین علت پیدا کردن موزیک مناسب و بدون کپی رایت برای تولید کنندگان محتوا در یوتیوب به یک چالش و دغدغه جدی تبدیل شده!
اگر شما هم قصد تولید محتوا و فعالیت در یوتیوب رو دارید و نمی‌دونید چطور باید موزیک مناسب با محتوا‌‌تون رو پیدا و استفاده کنید نگران نباشید چون در این مقاله قصد داریم شما رو با بهترین منابع دریافت موزیک بدون کپی رایت آشنا کنیم!

 

– بهترین منبع برای دریافت موزیک بدون کپی رایت

کپی‌رایت ” Audio Library ” هست چون هم تحت نظر خود یوتیوب اداره می‌شه و هم موزیک مناسب با هر سبک محتوایی رو می‌شه خیلی راحت در اون پیدا کرد!

– برترین سایت های دانلود موزیک بدون کپی رایت

سایت های

1-  mixkit
4-  Videvo
5-  Pixabay
6-  ccHound
7-  Free Stock Music
8-  Free Music Archive
9-  Ben Sound
10-  MusOpen

۱۰ سایت برتر دانلود موزیک بدون کپی رایت هستن که اگه به هر دلیلی نتونستید موزیک مورد نظر خودتون رو در کتابخانه موزیک یوتیوب پیدا کنید می‌تونن شما رو به موزیک دلخواه و مورد نظرتون برسونن!

چنانچه به دنبال آموزش های بیشتر برای تولید محتوا و کسب درآمد از یوتیوب رو دارید در مقاله های بعدی وریاکو همراه ما باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment