Homeبلاگمعرفی یوتیوبر هامقاله آموزشییوتیوبمعرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / پوریا پوتک – PUTAK

معرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / پوریا پوتک – PUTAK

بیوگرافی پوتک

پوریا عرب خواننده و رپر ایرانی با نام هنری پوتک متولد ۶ تیر ماه سال ۱۳۷۱ در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۴ فعالیت خودش رو در یوتیوب شروع کرده و تا این لحظه با آپلود بیش از ۱۰۰۰ ویدیو موفق به کسب ۳۳۹.۳۷۴.۴۳۵ بازدید و جذب ۷۷۶ هزار دنبال کننده شده که آمار حیرت‌انگیزی به حساب میاد.

از خوانندگی تا یوتیوبری

پوریا پوتک یه رپر خوب و شناخته‌ شده‌ هست که از سن نوجوانی فعالیت خودش رو در زمینه موسیقی شروع کرده و در سن کم اولین آلبوم خودش رو به نام ” نسخ ” منتشر کرد که با استقبال زیادی رو به رو نشد شاید همین بود که باعث شد پوتک به صورت جدی تر به یوتیوب فکر کنه و بیشتر برای فعالیت در این پلتفرم وقت بذاره و به یکی از بهترین یوتیوبر های یوتیوب فارسی تبدیل بشه!

علت شهرت و محبوبیت پوتک

پوتک جز یکی از مردمی ترین و خاکی ترین سلبریتی های ایرانیه که حتی در موزیک هاش بیشتر به مسائل اجتماعی پرداخته و اخیرا با انتشار یک موزیک سیاسی تونسته رکورد امیر تتلو رو بزنه و صدرنشین یوتیوب فارسی بشه!

رمز های موفقیت پوتک در یوتیوب

پوتک در یوتیوب موزیک ویدیو های خودش رو منتشر می‌کنه به علاوه اون با یوتیوبر های موفقی مثل فرشاد سایلنت، سوگنگ، مدگل و… محتوای طنز و سرگرم کننده مثل چالش و ری‌اکت به موضوعات مختلف تهیه می‌کنه که به شدت جذاب و پر مخاطب هستن.
فعالیت مستمر و منضبط در یوتیوب از اهمیت خیلی زیادی برخورداره و شاید بشه گفت در کنار محتوای جذاب یکی از رمز های موفقیت پوتک در یوتیوب فعالیت پیوسته و منظم اون در این اپلیکیشن هست!

صدر نشینی در یوتیوب فارسی

پوتک با پشت سر گذاشتن رقیب هایی مثل امیر تتلو، فرشاد سایلنت، سوگنگ، آریا کئوکسر، مدگل، میا پلیز و… که همگی جز چهره های شناخته شده و پر مخاطب یوتیوب هستن تونسته صدر نشین یوتیوب فارسی بشه و فاصله خیلی کمی تا به دست آوردن لوح طلایی یوتیوب داره که افتخار خیلی بزرگی محسوب می‌شه!

درآمد میلیون دلاری پوتک از یوتیوب

با توجه به بازدید های کانال ” PUTAK ” می‌شه گفت پوریا ماهانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار از یوتیوب درآمد داره که برای ساختن یه زندگی مجلل حتی خارج از ایران کفایت می‌کنه!
اگه شما هم رویای یوتیوبر شدن دارید و می‌خوایید از یوتیوب کسب درآمد کنید با وریاکو همراه باشید، ما کنارتونیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment