Homeبلاگمعرفی یوتیوبر هامقاله آموزشییوتیوبمعرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / سارن‌ – Saaren

معرفی یوتیوبر های برتر ایرانی / سارن‌ – Saaren

بیوگرافی سارن

سارا خوش شانس متولد دوم آبان ماه سال ۱۳۷۹ با نام هنری سارن در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ فعالیت خودش رو در یوتیوب شروع کرد و تا این لحظه با آپلود بیش از ۲۷۸ ویدئو موفق به کسب ۱۷.۷۶۱.۵۰۷ بازدید و جذب ۱۰۱ هزار سابسکرایب شده که با توجه به تایم نه چندان طولانی فعالیتش آمار خیلی خوبی به حساب میاد و می‌شه آینده درخشانی رو در یوتیوب براش تصور کرد.

 

شهرت و محبوبیت سارن

سارن در حال حاضر جز یکی از خواننده های محبوب ایرانی هست که از سن کم فعالیت خودش در حوزه موسیقی شروع کرد و به واسطه صدای خوبش خیلی زود به شهرت رسید و بعد طرفدار ها و دنبال کننده های خودش رو از اینستاگرام به یوتیوب دعوت کرد، این خواننده جوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۲.۸ میلیون فالوور داره که اون ها رو به دیدن محتوای کانال یوتیوبش دعوت می‌کنه!

 

از خوانندگی تا یوتیوبری

محتوای کانال سارن با نام ” Saaren Tunes ” بسیار متنوعه و به یک زمینه خاص محدود نمی‌شه!
سارا ویدئو های جذابی با موضوع خوانندگی، آشپزی، ولاگ، میکاپ و… رو در یوتیوب منتشر کرده که تقریبا همه اون ها بازدید نسبتا خوبی گرفتن اما از پربازدید ترین ویدئو های کانال سارن می‌شه به ویدئو های ری‌اکت به صدای علاقه‌مندان به خوانندگی و ویدئو های مشترک اون با برادرش پارسا و نگین فضلی که یه اینفلوئنسر معروفه اشاره کرد!

 

دریافت لوح نقره‌ای و درآمد دلاری از یوتیوب

تعداد دنبال کننده های سارن در یوتیوب به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده و به زودی لوح نقره‌ای خودش رو دریافت می‌کنه!
این پلتفرم محبوب به منبع درآمد خیلی خوبی برای اون تبدیل شده و افزایش چشمگیر دنبال کننده ها و بازدید های کانال سارا درآمد دلاری قابل توجهی رو براش به همراه داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment