Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوبآشنایی بیشتر با یوتیوب و معرفی ۵ سایت برتر دانلود عکس های بدون کپی‌رایت

آشنایی بیشتر با یوتیوب و معرفی ۵ سایت برتر دانلود عکس های بدون کپی‌رایت

یوتیوب چیست؟

یوتیوب یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و دومین وبگاه پرطرفدار جهان بعد از گوگل هست، در واقع می‌شه گفت یوتیوب بزرگترین شاخه گوگل به حساب میاد که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شه.

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب بستری برای آپلود محتوای ویدیویی هست که به ازای بازدید های هر ویدیو به تهیه کننده محتوای اون درآمد دلاری پرداخت می‌کنه اما باید حواس‌تون باشه که قوانین یوتیوب رو زیر پا نذارید چون در این صورت نه تنها درآمدی به شما تعلق نمی‌گیره بلکه کانال‌تون هم بسته می‌شه و امکان کسب درآمد از این پلتفرم بی‌نظیر رو از دست می‌دید.

 

قانون کپی رایت یوتیوب

یکی از اصلی ترین قوانین یوتیوب قانون کپی رایت هست که عدم رعایت اون به بسته شدن کانال های زیادی منجر شده پس توصیه می‌کنم حتما این قانون رو جدی بگیرید و هرگز محتوای دیگران شامل عکس، فیلم، موزیک و…رو استفاده نکنید.

پنج سایت برتر برای دانلود عکس های بدون کپی رایت

اگر به فعالیت در یوتیوب علاقه‌مند هستید و می‌خوایید محتوای ویدیویی جذاب تولید کنید که با قوانین این وبگاه مغایرت نداشته باشه و دغدغه شما پیدا کردن عکس های بدون کپی رایت هست نگران نباشید چون در این مقاله قصد داریم شما رو با پنج سایت برتر عکس های بدون کپی رایت آشنا کنیم که نیاز شما رو برای تولید ویدیو های متنوع و باکیفیت برطرف می‌کنه.

– سایت های

1. FreerangeStock
https://freerangestock.com/

2.Unsplash
https://unsplash.com/

3.Pexels
https://www.pexels.com/

4.Flickr
https://www.flickr.com/

5.Life of Pix
https://lifeofvids.com/

جر برترین سایت های تصاویر بدون کپی رایت هستن، اگه دنبال موزیک های بدون کپی رایت برای تولید محتوا در یوتیوب هستید در مقاله های بعدی وریاکو همراه ما باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment