Homeبلاگمقاله آموزشییوتیوبچگونه یوتیوبر شوم و از یوتیوب کسب درآمد کنم؟!

چگونه یوتیوبر شوم و از یوتیوب کسب درآمد کنم؟!

برای یوتیوبر شدن و کسب درآمد از یوتیوب بهتر است ابتدا با معنا و مفهوم دقیق این عبارت آشنا شویم.

– یوتیوبر کیست؟!

 

یوتیوبر کسی است که برای یوتیوب محتوا تولید می‌کند و پس از جذب ۱۰۰۰ دنبال کننده و کسب ۴۰۰۰ ساعت بازدید از طریق نمایش تبلیغات در ویدیو های کانال یوتیوب خود از این پلتفرم کسب درآمد می‌کند!

– چگونه یوتیوبر شوم؟!

 

برای یوتیوبر شدن نیازی نیست کار های خارق العاده و خیلی متفاوت انجام دهید بلکه سعی کنید موضوعی که در آن صاحب مهارت هستید را به نحوی متفاوت و زیبا به نمایش بگذارید.
برای مثال اگر آشپز خوبی هستید از مراحل تهیه و آماده سازی غذا هایی که می‌پزید ویدیو تهیه کنید اما به یاد داشته باشید قبل از تولید محتوا حتما کانال های موفق در حوضه آشپزی را بررسی نموده و از آن ها ایده بگیرید، موفقیت هیچ شخص و کانالی در یوتیوب اتفاقی نیست!

– ویژگی های اصلی یک یوتیوبر موفق

یک یوتیوبر موفق علاوه بر تولید محتوا خوب و با کیفیت باید منظم و صبور باشد.
یوتیوب به فعالیت منضبط و پیوسته شما علاقه‌مند است و اگر اینگونه فعالیت کنید قطعا به پیشرفت شما کمک خواهد کرد گرچه شاید این پیشرفت به سادگی و در مدت زمان کوتاه حاصل نشود، اینجاست که یک یوتیوبر حرفه‌ای صبر می‌کند و با ادامه فعالیت به جای ترک مسیر گام های بعدی را به سوی موفقیت برمی‌دارد!

– چگونگی کسب درآمد یک یوتیوبر از یوتیوب

یک یوتیوبر برای کسب درآمد از یوتیوب علاوه بر تولید محتوا برای این پلتفرم باید با قوانین آن نیز آشنا شده و خود را نسبت به رعایت این قوانین ملزم بداند زیرا یوتیوب به کسی که خلاف قوانینش عمل کند هیچ درآمدی پرداخت نخواهد نکرد!
یکی از برجسته ترین و پررنگ ترین قوانین یوتیوب قانون کپی رایت است که در مقالات بعدی اطلاعات جامع تر و دقیق تری را در رابطه با آن ارائه خواهیم کرد، همراه ما باشید…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging environment